יאיר קייקוב מקבל דרגת סגן אלוף במעון קלור

טקס מרגש במיוחד התקיים במעון ע”ש סר צ’ארלס קלור של האגודה למלחמה בסרטן בגבעתיים, כאשר הוענקה דרגת סגן אלוף ליאיר קייקוב, בן 58, רס”ן במילואים בתותחנים, שבתפקידו האחרון שימש כסמג”ד גדוד יח”מ במיל. את הדרגה העניק לו האלוף יעקב בנג’ו.

יאיר הוא חקלאי מקיבוץ תל קציר בצפון, ממייסדי קבוצת מטיילי ארץ הצבי, גרעין נח”ל שחלק מחבריו התיישבו בתל קציר ועכשיו מטיילים אחת לחודש ברחבי הארץ יחד עם בנות ובני הזוג. יאיר אובחן כחולה סרטן לפני שלושה חודשים, זמן קצר אחרי שהחל קורס מורי דרך.

בתו של יאיר, סגן אלוף אפרת קייקוב-לוי, היא קצינה מוערכת שעשתה היסטוריה בצה”ל כשמונתה כקצינה הראשונה שפיקדה על גדוד בתותחנים. בטקס הענקת הדרגה לאביה אמרה:”כשקיבלתי את דרגת סגן אלוף הבטחתי לך שאתה מהר מאוד תצמצם אליי, וקיימתי!” וריגשה מאוד את הנוכחים.

מאז גילוי המחלה יאיר מקבל טיפול במרכז הרפואי תל השומר, ובזמן הזה שוהה יחד עם אשתו, נגבה, במעון ע”ש צ’ארלס קלור של האגודה למלחמה בסרטן הממוקם בגבעתיים.

בתום הטקס, אמרה בתו אפרת, שהמעון נתן למשפחה אורך נשימה וגלגל הצלה מאז החלו הטיפולים. “מעון קלור זה מעון של מלאכים, כל הצוות כאן מלאכים. בבית חינכו אותנו לתרום, אז אנחנו כל שנה תורמים לאגודה אבל לא חושבים לאן הכסף הזה מתגלגל, והנה עכשיו הבנו את זה, מה שמדגיש עוד יותר את חשיבות התרומה”.

ברכות לסא”ל יאיר קייקוב על קבלת הדרגה והמון המון בריאות.

מאמרים קשורים

מעון קלור מציע לשוהים בו ליווי של צוות מיומן ומקצועי, תמיכה רגשית ומגוון פעילויות פנאי, כמו סדנאות מלאכת יד ושיעורי התעמלות המותאמים לחולים אונקולוגים ומועברים על ידי מתנדבים מומחים בתחומם. כמו כן, השוהים במעון לוקחים חלק בפעילויות התמיכה והרווחה של האגודה למלחמה בסרטן – מפגשים בנושא זכויות ושירותים לחולים ולמחלימים, סדנאות טיפוח ואיפור במסגרת פרוייקט “להיראות טוב – להרגיש טוב יותר”, הרצאות מקצועיות ועוד. כל הפעילויות מתקיימות בהתאם להנחיות התו הסגול.