נ. מכתב תודה למעון קלור

לפני מספר שבועות יצא לי להתאכסן במעון סר צ'ארלס קלור בשל סיבות בריאותיות. שהיתי שם כחמישה שבועות, ועל אף הנסיבות הפחות נעימות לשהייתי במעון, חשוב לי לשבח את המקום והצוות. החדרים היו מאוד נוחים ונקיים, מרחבי המעון מטופלים ואפשרו מקומות טיול וישיבה נעימים לשבירת המונוטוניות של הטיפולים וההתאוששות מהם.

הצוות היה מאוד נעים ואדיב, היחס היה מאוד אישי ועם זאת מקצועי להפליא. הארוחות הינן מותאמות באופן אישי עבור השוהים במעון ובהתאם להמלצות רופא ודיאטניות. כמו כן, המעון סיפק הסעות לטיפולים לבית החולים ובחזרה. ההסעות היו מתואמות מול לוחות הזמנים של הטיפולים, ללא עיכובים ותקלות, וזרמו בצורה חלקה.

מעון כמו סר צ'ארלס קלור מאפשר לחולים מאזורים שונים בארץ לקבל טיפול רפואי מציל חיים ללא קשר למצבם הכלכלי. אני מאמינה כי בלי מעון כזה, חולים רבים לא היו יכולים לקבל את הטיפולים מצילי החיים שלהם הם זקוקים. ברצוני להודות מקרב לב על הטיפול, היחס החם והמקצועי, והחשיבה ותשומת הלב לפרטים הקטנים אשר הקלו אף במקצת בתקופה קשה זו.

תודה רבה, באהבה ובברכה

מאמרים קשורים

מעון קלור מציע לשוהים בו ליווי של צוות מיומן ומקצועי, תמיכה רגשית ומגוון פעילויות פנאי, כמו סדנאות מלאכת יד ושיעורי התעמלות המותאמים לחולים אונקולוגים ומועברים על ידי מתנדבים מומחים בתחומם. כמו כן, השוהים במעון לוקחים חלק בפעילויות התמיכה והרווחה של האגודה למלחמה בסרטן – מפגשים בנושא זכויות ושירותים לחולים ולמחלימים, סדנאות טיפוח ואיפור במסגרת פרוייקט "להיראות טוב – להרגיש טוב יותר", הרצאות מקצועיות ועוד. כל הפעילויות מתקיימות בהתאם להנחיות התו הסגול.